• 02-12-2022, 13:44:57
    #28
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece onursuzluk değil, yardıma muhtaç olmadığı halde garibanın yetimin hakkını, şerefli vatandaşın vergi parasını almak şeref yoksunluğudur!


    Siz bunu görüp şikayet etmiyorsanız bu hak yemeye sizde ortak oluyorsunuz.
    şikayet ediyoruz da adamların yasal olarak hiç bir suçu yok ki,hiç bir mal kendi üstüne değil veya yasal olarak sorunu yok ki, sizce şikayet sonuçlanmış mıdır?
    dilerseniz kayıtlarını atayım, daha ilk incelemede herhangi bir sorun bulamayıp, kayda değer görülmedi.
  • 02-12-2022, 13:47:47
    #29
    Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet ediyoruz da adamların yasal olarak hiç bir suçu yok ki,hiç bir mal kendi üstüne değil veya yasal olarak sorunu yok ki, sizce şikayet sonuçlanmış mıdır?
    dilerseniz kayıtlarını atayım, daha ilk incelemede herhangi bir sorun bulamayıp, kayda değer görülmedi.
    Şikayet ettiyseniz tebrik ederim hocam.

    Sonuç dediğiniz gibi olduysa en azından sizden vebal çıkmış.

    Minik minik hak yiyenler iflah olmuyor da, işte sizin şikayet ettiğini gibi var gücüyle yiyenler ne hikmetse güzel bir hayat yaşıyorlar.
  • 02-12-2022, 16:07:03
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ben 4 yıldır işsizim 4 yıldır gss borcu çakıyorlar. Yardım başvurusu yaptım ama sonuç yok. Devleti soyanlar yalan belge düzenleyen ve yalan beyanat verenler hep kazanıyor. Biz de aptal ve ahmak olarak yıllarca vergi vs ödeyip duruyoruz. Devlet ise her zaman garibanı silker. Devleti soyanı görmezden gelir. Aklım almıyor.
  • 02-12-2022, 17:39:09
    #31
    asgari ücretle çalışana,işçiye yada o tarz geliri olan memur emeklisine göre ideal.ihtiyacı olmayan birinin alması ahlaksızlıktır