Sadece onursuzluk değil, yardıma muhtaç olmadığı halde garibanın yetimin hakkını, şerefli vatandaşın vergi parasını almak şeref yoksunluğudur!
Siz bunu görüp şikayet etmiyorsanız bu hak yemeye sizde ortak oluyorsunuz.
şikayet ediyoruz da adamların yasal olarak hiç bir suçu yok ki,hiç bir mal kendi üstüne değil veya yasal olarak sorunu yok ki, sizce şikayet sonuçlanmış mıdır?
dilerseniz kayıtlarını atayım, daha ilk incelemede herhangi bir sorun bulamayıp, kayda değer görülmedi.