Byhalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayet ediyoruz da adamların yasal olarak hiç bir suçu yok ki,hiç bir mal kendi üstüne değil veya yasal olarak sorunu yok ki, sizce şikayet sonuçlanmış mıdır?
dilerseniz kayıtlarını atayım, daha ilk incelemede herhangi bir sorun bulamayıp, kayda değer görülmedi.
Şikayet ettiyseniz tebrik ederim hocam.

Sonuç dediğiniz gibi olduysa en azından sizden vebal çıkmış.

Minik minik hak yiyenler iflah olmuyor da, işte sizin şikayet ettiğini gibi var gücüyle yiyenler ne hikmetse güzel bir hayat yaşıyorlar.