Çalıştığım fabrikada iki işçi aylardır devletten yardım alıyor. Geçen ay birisi elektrik yardımına başvurmuş onu onaylamışlar, bugün de yaklaşık yarım saat önce diğerine onaylandı. 6 ay boyunca aylık 216 TL lik elektrik yardımı verilecekmiş. Gözümün önünde 155 liralık elektrik faturasını ödedi. 2 ton da kömür yardımı yapılacak, başvurmuş onaylamışlar ama bu ay ya da diğer ay gelecekmiş kömürü. Bu arkadaşlar da benim gibi işçi, sigortası var maaşı var benden farkları yok. Ama evleri sobalı ve çocukları var. Ha söylemeyi unuttum 1000-1500 tl arası da kırtasiye yardımı almışlardı geçen aylar da
E-devletten başvuru yapıyorlar nereden yapıyorlarsa tam bilmiyorum. Evi sobalı ve çocuğu olan varsa başvursun. Öyle yeşil kartmış, boşanmış, dul vs alakası yok adamların her şeyi sağlam hatta birinin maraş'da evi var. Şansınızı deneyin derim en kötü elektrik faturanızı ödersiniz.