Albayraktech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
asgari ücrete günlük 11 saat çalışmak
17
●824
- 29-11-2022, 15:38:51demek istediğim inan o değil fakat deneyim ve yetenek için maaş veriyolar 12 saat ayakta durabildiğin için kimse seni alkışlamaz sonuçta ne iş yapıyorsun 12 saatte ve ne maaş alıyorsun
- 29-11-2022, 15:46:12hiç bir kursa gitmeden belge vs almadan en düşük katmandan başlayabiliyormuyuz bu işe herkesten uzakta şöyle 3- 5 sene para biriktirip dönmek gibi şansımız var mıluannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2022, 15:56:01Belge almak şart gemici,yağcı belgesi almak istiyorsan 2 ay hizmet yapman gerekiyor sigortalı olarak vardiya tutma belgesi alıyorsun 4 ay daha çalışıp can kurtarma belgesi alıyorsun gemilerde çalışmak için bir başlangıç diyebiliriz. tabii biraz uğraş gerekiyor tecrübesiz almak istemiyorlar veya tecrübesiz alıp biraz düşük maaşla çalışıp bir süre çalıştıktan sonra işten çıkabilirsin sonrasında daha kolay iş bulabilirsin. ama sana tavsiyem aylık taksitle kursa gidebilirsin Türkiyede 2 tane kurs var belgeyi verebilen İstanbul'da (2 yıllık üniversiteyle denk) Zabit olduğunda 1 ayda çıkarırsın verdiğin parayı emin olakgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım 14 ayı 11aya da düşürdüler diye biliyorum
- 30-11-2022, 11:21:41Yapacağın şey;
Buna dayanmak. Çalışmak zorundaysan çalışacaksın ve gittiğin her gün giriş/ çıkış saatlerini not alacaksın. Çağrı merkezi olduğu için onlarında logları olacaktır. İşten ayrılacağın gün mesai ücretlerini isteyebilirsin vermezlerse mahkeme ile bu parayı fazlası ile alabilirsin. Şu an şikayet ettiğinde bir işlem yapılmaz, bu ne yazık ki açık. Resmi bayramlar, yemek paraları, yol paraları vs vs bir çok şeyi kapsar bu.
Bir diğer alternatif 2 ay çalıştıktan sonra bunun aykırı olup düzeltilmesini isteyebilirsin ama bu noktada farklı bir şeyden çıkış verme şansları var. O yüzden en güzeli çıkana kadar çalış, çıkarken haklarını kovala. Mahkeme sana neden böyle çalıştın demez, onlara neden böyle çalıştırdın der. Sonuçta sen çalışmak zorunda olduğun için buna GERÇEKTEN boyun eğmek zorundasın.
sanırım 14 ayı 11aya da düşürdüler diye biliyorum