Yapacağın şey;

Buna dayanmak. Çalışmak zorundaysan çalışacaksın ve gittiğin her gün giriş/ çıkış saatlerini not alacaksın. Çağrı merkezi olduğu için onlarında logları olacaktır. İşten ayrılacağın gün mesai ücretlerini isteyebilirsin vermezlerse mahkeme ile bu parayı fazlası ile alabilirsin. Şu an şikayet ettiğinde bir işlem yapılmaz, bu ne yazık ki açık. Resmi bayramlar, yemek paraları, yol paraları vs vs bir çok şeyi kapsar bu.
Bir diğer alternatif 2 ay çalıştıktan sonra bunun aykırı olup düzeltilmesini isteyebilirsin ama bu noktada farklı bir şeyden çıkış verme şansları var. O yüzden en güzeli çıkana kadar çalış, çıkarken haklarını kovala. Mahkeme sana neden böyle çalıştın demez, onlara neden böyle çalıştırdın der. Sonuçta sen çalışmak zorunda olduğun için buna GERÇEKTEN boyun eğmek zorundasın.