• 29-11-2022, 15:38:51
    #10
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günlük 1.3 saat mola varsa onuda ekliyorlar hocam. Yani bina içinde 11 saat falan oluyorlar.
    demek istediğim inan o değil fakat deneyim ve yetenek için maaş veriyolar 12 saat ayakta durabildiğin için kimse seni alkışlamaz sonuçta ne iş yapıyorsun 12 saatte ve ne maaş alıyorsun
  • 29-11-2022, 15:41:57
    #11
    denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bulmakta zorlanıyorum o yüzden kabul etmek durumunda kaldım. Yaklaşık 2 aydır iş bakıyorum ya kendi işimi kuracağım ya da bir süre köle. Bu şartlarda çalışmak istemiyorum zaten
    Hangi şehirdesin
  • 29-11-2022, 15:46:12
    #12
    luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamanda biraz para kazanmak istiyorsan gemilerde çalışmayı deneyebilirsin. yardımcı olurum ister alt katmandan(gemici,yağcı) devam edersin ister üst yetkili(zabit) olup gemilerde devam edersin maaşlar biraz düşük ama yine de birikim yaptıracak düzeyde gemici maaşı ortalama 1000$-1800$ arası geminin büyüklüğüne,ne taşıdığına göre değişiyor eğer 14 ay ücretli kursa gideceğim dersen 3.Kaptan 3. Makine zabiti olmak istiyorsan 2000$ dan başlıyor aylık maaşlar (: Sıfır masrafın oluyor her öğün önüne yemeğin geliyor
    hiç bir kursa gitmeden belge vs almadan en düşük katmandan başlayabiliyormuyuz bu işe herkesten uzakta şöyle 3- 5 sene para biriktirip dönmek gibi şansımız var mı
  • 29-11-2022, 15:56:01
    #13
    akgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bir kursa gitmeden belge vs almadan en düşük katmandan başlayabiliyormuyuz bu işe herkesten uzakta şöyle 3- 5 sene para biriktirip dönmek gibi şansımız var mı
    Belge almak şart gemici,yağcı belgesi almak istiyorsan 2 ay hizmet yapman gerekiyor sigortalı olarak vardiya tutma belgesi alıyorsun 4 ay daha çalışıp can kurtarma belgesi alıyorsun gemilerde çalışmak için bir başlangıç diyebiliriz. tabii biraz uğraş gerekiyor tecrübesiz almak istemiyorlar veya tecrübesiz alıp biraz düşük maaşla çalışıp bir süre çalıştıktan sonra işten çıkabilirsin sonrasında daha kolay iş bulabilirsin. ama sana tavsiyem aylık taksitle kursa gidebilirsin Türkiyede 2 tane kurs var belgeyi verebilen İstanbul'da (2 yıllık üniversiteyle denk) Zabit olduğunda 1 ayda çıkarırsın verdiğin parayı emin ol sanırım 14 ayı 11aya da düşürdüler diye biliyorum
  • 29-11-2022, 16:00:58
    #14
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi şehirdesin
    malatya
  • 29-11-2022, 16:37:54
    #15
    Köle arıyorlar galiba
  • 29-11-2022, 16:42:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Afgan bulsun onlar ...
  • 29-11-2022, 17:19:43
    #17
    Artık asgari ücretle ömür boyu bekar birisi ev alamaz ne diyelim Allah yardımcısı olsun herkesin. Gerçekten inanılmaz zor dönemlere girdik.
  • 30-11-2022, 11:21:41
    #18
    Yapacağın şey;

    Buna dayanmak. Çalışmak zorundaysan çalışacaksın ve gittiğin her gün giriş/ çıkış saatlerini not alacaksın. Çağrı merkezi olduğu için onlarında logları olacaktır. İşten ayrılacağın gün mesai ücretlerini isteyebilirsin vermezlerse mahkeme ile bu parayı fazlası ile alabilirsin. Şu an şikayet ettiğinde bir işlem yapılmaz, bu ne yazık ki açık. Resmi bayramlar, yemek paraları, yol paraları vs vs bir çok şeyi kapsar bu.
    Bir diğer alternatif 2 ay çalıştıktan sonra bunun aykırı olup düzeltilmesini isteyebilirsin ama bu noktada farklı bir şeyden çıkış verme şansları var. O yüzden en güzeli çıkana kadar çalış, çıkarken haklarını kovala. Mahkeme sana neden böyle çalıştın demez, onlara neden böyle çalıştırdın der. Sonuçta sen çalışmak zorunda olduğun için buna GERÇEKTEN boyun eğmek zorundasın.