Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük 1.3 saat mola varsa onuda ekliyorlar hocam. Yani bina içinde 11 saat falan oluyorlar.
demek istediğim inan o değil fakat deneyim ve yetenek için maaş veriyolar 12 saat ayakta durabildiğin için kimse seni alkışlamaz sonuçta ne iş yapıyorsun 12 saatte ve ne maaş alıyorsun