asgari ücrete günlük 11 saat çalışmak
17
●824
- 29-11-2022, 15:11:09bugün bir müşteri hizmetleri şirketi ile görüştüm, baya köklü bir şirket.. her neyse şartlarını vs anlattılar işe de kabul ettiler sanırım haber bekliyorum da 11 saat çalışmak ve asgari ücret almak içime sinmedi. Düşünsenize 24 saatin 11'ini satıyorsunuz, geriye kalan 13 saatin 7'sini uyuyarak geçirseniz size 6 saat kalıyor... İşte saat 9'da başlayıp akşam 8'de bitiyor... Ben bu sistemi sevmedim ve kölesi olmak istemiyorum ama olacak gibiyim, gibiyiz, gibiler..
- 29-11-2022, 15:12:17baya köklü bir şirketin bile çaycısı mutfakçısı olmak var pozisyon ne ve ne hakketiğinizi düşünüyorsunuz?
- 29-11-2022, 15:19:32Günlük 1.3 saat mola varsa onuda ekliyorlar hocam. Yani bina içinde 11 saat falan oluyorlar.zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2022, 15:22:39ne yani köklü şirketin çaycısı olamadım diye 11 saat çalışmayı normal mı görelim? normal bir insan günde 8 saat çalışıp, 8 saat uyumalı ve 8 saat kendine ayırmalıdır.mertcanmaze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günlük 11 saat , 90 dakika da dinlenme haftanın bir günü izin. O izin günü de işin durumuna göre belirleniyor, sen seçemiyorsun.zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-11-2022, 15:29:11Madem olayın farkındasın neden kabul ediyorsun ki? Eğer iş bulmakta çok zorlanıyorsan, çok ciddi sıkıntıların varsa bir şey diyemeyeceğim. Ancak sen ve senin gibiler bu tarz durumları kabul ettiği sürece işverenlerde bu sistemi devam ettiriyor işte. Burada hata bizde.
- 29-11-2022, 15:31:47Bu topraklardır asırlardır böyle. ( Aksini istpat edecek varsa bekliyorum)
- 29-11-2022, 15:33:46iş bulmakta zorlanıyorum o yüzden kabul etmek durumunda kaldım. Yaklaşık 2 aydır iş bakıyorum ya kendi işimi kuracağım ya da bir süre köle. Bu şartlarda çalışmak istemiyorum zatenGreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-11-2022, 15:37:37Bu zamanda biraz para kazanmak istiyorsan gemilerde çalışmayı deneyebilirsin. yardımcı olurum ister alt katmandan(gemici,yağcı) devam edersin ister üst yetkili(zabit) olup gemilerde devam edersin maaşlar biraz düşük ama yine de birikim yaptıracak düzeyde gemici maaşı ortalama 1000$-1800$ arası geminin büyüklüğüne,ne taşıdığına göre değişiyor eğer 14 ay ücretli kursa gideceğim dersen 3.Kaptan 3. Makine zabiti olmak istiyorsan 2000$ dan başlıyor aylık maaşlar (: Sıfır masrafın oluyor her öğün önüne yemeğin geliyor