bugün bir müşteri hizmetleri şirketi ile görüştüm, baya köklü bir şirket.. her neyse şartlarını vs anlattılar işe de kabul ettiler sanırım haber bekliyorum da 11 saat çalışmak ve asgari ücret almak içime sinmedi. Düşünsenize 24 saatin 11'ini satıyorsunuz, geriye kalan 13 saatin 7'sini uyuyarak geçirseniz size 6 saat kalıyor... İşte saat 9'da başlayıp akşam 8'de bitiyor... Ben bu sistemi sevmedim ve kölesi olmak istemiyorum ama olacak gibiyim, gibiyiz, gibiler..