Madem olayın farkındasın neden kabul ediyorsun ki? Eğer iş bulmakta çok zorlanıyorsan, çok ciddi sıkıntıların varsa bir şey diyemeyeceğim. Ancak sen ve senin gibiler bu tarz durumları kabul ettiği sürece işverenlerde bu sistemi devam ettiriyor işte. Burada hata bizde.