• 24-11-2022, 17:05:13
    #1
    Son iki üç ayda yemin ederim bezdim. Cam arkasında çalışan masa başı çalışanların birbirleri ile sohbet edip, çay kahve içmek dışında pek bir şey yapamadıklarından/yapmak istemediklerinden şüphelenmeye başladım...
    • Aras Kargo'ya gittim, modem iade ettim, bir ay sonra adamların eline modem ulaşmamış, ücreti vermek zorunda kaldım. Çünkü firma kargolamayı unutmuş.
    • İş Bankası'na gidiyorum, kartım ulaşmış gözüküyor şubeye. Adama soruyorum gelmemiş diyor. Bu arada oraya gidiş dönüş 60 TL yazıyor. Ertesi gün aradım ana şubeyi "evet ulaşmış" diyorlar. Gittim tekrar sordum böyle böyle diyorlar diye. İyice bakar mısınız dedim. Aradı taradı çekmeceleri falan. Benim kartın girişini yapmamışlar o yüzden bulamamışlar.
    • Adliye sarayında davamı kapattırmak için feragat dilekçesi falan her şeyi ayarladım. Bir aydır paramı bekliyorum. Aradım feragat dilekçesi vermeniz gerek diyorlar... Dosyaların arasına mı karıştı yine mi unuttular bilmiyorum.
    • Öğrenci işlerine gidiyorum, el sallıyorum arkada kahkahalar eşliğinde çikolata yiyip, kahve içiyorlar öğrenciler umurlarında değil.
    Nedir bu insanlardan çektiğimiz. Bu tip işlerde çalışanların hiç insana verdiği bir gram dahi değer yok mu? Hayat onlar için bu kadar kolay mı? Bunları denetleyen yok mu? Bunlar sadece son üç ayda falan yaşadıklarım... Hayatım boyunca yaşadıklarımı saysam ohoooo.
  • 24-11-2022, 17:08:34
    #2
    Hangi ahlak hocam insanlarda ahlak olsaydı bu halde mi olurduk? Cezasını milletçe çekiyoruz.

    Evlilik sürecinde ben de bunun gibi çok sorun yaşadım ülkede işini doğru dürüst yapan insan yok denecek kadar az
  • 24-11-2022, 17:09:31
    #3
    Evrak almaya girdiğim hastanede laklak yapıp mesai saati gelmeden “mesai bitti” diyen bir grup kişiyi azarlayıp üstüne başhekime gidip istediğim evrakları almıştım. Kavgacı olmak zorundayız. Düzene bak
  • 24-11-2022, 17:10:24
    #4
    Millet bıkmış hocam valla, adam diyor ki çalışsam da çalışmasam da aynı maaşı alıyorum bu yüzden de kafalarına esince iş yapıyorlar. Denetimsizlik var biraz ne yazık ki.
  • 24-11-2022, 17:10:53
    #5
    solmodern adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evrak almaya girdiğim hastanede laklak yapıp mesai saati gelmeden “mesai bitti” diyen bir grup kişiyi azarlayıp üstüne başhekime gidip istediğim evrakları almıştım. Kavgacı olmak zorundayız. Düzene bak
    Ohoo hastaneyi katmıyorum dahi... Neleer neleer hocam. İnanın çok sıkıldım ya. Dua ediyorum lütfen lütfen hastanelik bir durum olmasın, lütfen bir işim çıkmasın böyle yerler ile diye.
  • 24-11-2022, 17:11:04
    #6
    Haklı bir isyan..

    Bu konuyu aylar önce şöyle gözlemledim ; maaşı , izinleri ve personel haklarına değer veren firmalarda dediğiniz aksine işleyiş çok güzel ilerliyor. Nerede problemli bir konu görsem ya maaş, ya izinleri ya da personel hakları doğru dürüst verilmiyor.
  • 24-11-2022, 17:11:31
    #7
    Şu anki dönem

    bir dokun bin ah işit
  • 24-11-2022, 17:12:30
    #8
    bu daha başlangıç. şu andaki bahsettiğin çalışanların ardından hiçbir amacı ve hayali olmayan bir nesil geliyor onların yerine. zaten memuriyet zihniyetinin çok fena olduğu bir kültürün üzerine gelecek hayali, biryere ulaşma, birşeylere sahip olma imkanı hiç bulunmayan ve daha da kötüsü hiçbir zaman bulunmayacak olan insanlar eklenecek. sadece maaş almak ve hiçbirşey yapmamak üzerine kurulu hayatlar gittikçe yaygınlaşıyor. okuduğum kadarıyla tüm dünyada gidişat böyle. sadece iş aktinde yazanları yapıp üzerine bir gram ekleme yapmayan bir kültür geliyor. hatta geldi. hele hele bizim ortamda iyice yaygınlaştı ve daha da yaygınlaşacak. bir ödül ve ceza mekanizmasının olmadığı ortamda başka birşey de beklenmez zaten. bir beklentisi olmadan günübirlik yaşayan insanların zorunlu oldukları için çalıştıkları işlerden bir hayır gelmiyor, gelmeyecek de.

    bu tip şeyler eskiden de vardı. vergi dairelerinde, baklarda... benim 30 sene önceki öğrenci işleri bürosunda.... oraların şu andaki halini düşünemiyorum bile...
  • 24-11-2022, 17:13:27
    #9
    Neden bu halde olduğumuzun özeti hocam yazdıklarınız