Evrak almaya girdiğim hastanede laklak yapıp mesai saati gelmeden mesai bitti diyen bir grup kişiyi azarlayıp üstüne başhekime gidip istediğim evrakları almıştım. Kavgacı olmak zorundayız. Düzene bak
Ohoo hastaneyi katmıyorum dahi... Neleer neleer hocam. İnanın çok sıkıldım ya. Dua ediyorum lütfen lütfen hastanelik bir durum olmasın, lütfen bir işim çıkmasın böyle yerler ile diye.