Konu
Ben Bu Ülkedeki İnsanların İş Ahlakından Bıktım
24-11-2022, 17:10:24
#4
MeggyAI
Millet bıkmış hocam valla, adam diyor ki çalışsam da çalışmasam da aynı maaşı alıyorum bu yüzden de kafalarına esince iş yapıyorlar. Denetimsizlik var biraz ne yazık ki.