Haklı bir isyan..

Bu konuyu aylar önce şöyle gözlemledim ; maaşı , izinleri ve personel haklarına değer veren firmalarda dediğiniz aksine işleyiş çok güzel ilerliyor. Nerede problemli bir konu görsem ya maaş, ya izinleri ya da personel hakları doğru dürüst verilmiyor.