Konu
Ben Bu Ülkedeki İnsanların İş Ahlakından Bıktım
24-11-2022, 17:08:34
#2
Gokenim
Hangi ahlak hocam insanlarda ahlak olsaydı bu halde mi olurduk? Cezasını milletçe çekiyoruz.
Evlilik sürecinde ben de bunun gibi çok sorun yaşadım ülkede işini doğru dürüst yapan insan yok denecek kadar az