• 22-11-2022, 00:33:13
    #64
    Üyeliği durduruldu
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslan sütü deseydin, gerçekten ayran olarak anlayacaklar çıkar şimdi, canım muhabbet leş olur
    Aslan sütü mü yoksa bade sütümü hani şu badelenmek için çeşmeden şöyle kana kana
  • 22-11-2022, 00:48:16
    #65
    Arkadaş bilal'e anlatır gibi değil de biraz dolaylı anlatmayı tercih etmiş.
    Kısaca diyor ki; "bizler, bu ülkenin halkı olarak bu ülkeyi yönetmek konusunda neden söz sahibi değiliz? Neden uluslarrası kapitalist emperyalist sistem üzerinden bir avuç burjuva biz ve ülkemiz hakkındaki kararları veriyor? Madem Cumhuriyet kurulduğunda "Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir" dendi, o zaman neden millet değil de yerli-yabancı burjuvalar yönetiyor ülkeyi"
  • 22-11-2022, 00:56:14
    #66
    Üyeliği durduruldu
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş bilal'e anlatır gibi değil de biraz dolaylı anlatmayı tercih etmiş.
    Kısaca diyor ki; "bizler, bu ülkenin halkı olarak bu ülkeyi yönetmek konusunda neden söz sahibi değiliz? Neden uluslarrası kapitalist emperyalist sistem üzerinden bir avuç burjuva biz ve ülkemiz hakkındaki kararları veriyor? Madem Cumhuriyet kurulduğunda "Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir" dendi, o zaman neden millet değil de yerli-yabancı burjuvalar yönetiyor ülkeyi"
    Madem o zaman bu anayasa nedir yani ne önemi var uyulmayacaksa ! Sözleşme var Sözleşmeye uyan yok uyanda cezalandırılıyor !
    Yani Resmen kandırmak için yani bu anayasa . Yok devletmiş yok milletmiş yok bilmemneymiş ! asırlardır saçma sapan kandırmacalar !

    Yeter daa yani yeter yıl 2022 'de bunu söylüyorum artık !
  • 22-11-2022, 01:35:36
    #67
    Yazının genelinde genel geçer şeyler yazmış araya da yüzde birlik kısımda ana düşüncesini yapıştırmış. Ana düşüncesi de kendi hayal gücü ve bana göre yanlış. Cumhurbaşkanlığı makamı NATO Genel Sekreterinin alt makamı değildir! Öyle olsa ne Suriye de olurduk ne Irak ta ne Libya da ne de Somali de... Bazı politikalar yanlış olabilir düzeltilebilir de ancak bu düşünceni haklı çıkarmaz. Örnek Mısır politikası. Örnek İsrail politikası...

    4.Ordu, TBMM, 1927 kanunu vs yazıya süsleme olarak eklenmiş. Katkı icin değil. Şimdiki gençlere bir şey anlatmak istiyorsan açık yaz. Cümlelerinin altını doldur.
  • 22-11-2022, 01:36:05
    #68
    Buraya bir "telefonunun markası ne?" sorusu gider.

    Ben 7 göbekten, taa öbekten, askerlikse askerlikten, soysa soydan Türk oğlu Türk'üm.
    Bu memleket benim öp öz memleketim ama benden başka herkes faydalanıyor. Ben neden bir türlü faydalanamıyorum. Neden benimde bir püskevitim olmadı diyor. Bizde niye yok diyor.
    Sanırsam, zannımca.

    Bende çok söylüyorum bunu. Ama bu kadar kibar ve dolandırarak değil.
  • 22-11-2022, 01:43:58
    #69
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya bir "telefonunun markası ne?" sorusu gider.

    Ben 7 göbekten, taa öbekten, askerlikse askerlikten, soysa soydan Türk oğlu Türk'üm.
    Bu memleket benim öp öz memleketim ama benden başka herkes faydalanıyor. Ben neden bir türlü faydalanamıyorum. Neden benimde bir püskevitim olmadı diyor. Bizde niye yok diyor.
    Sanırsam, zannımca.

    Bende çok söylüyorum bunu. Ama bu kadar kibar ve dolandırarak değil.
    Ben üstüne şunu söylüyorum . Benim gözüm yok gökler de ben de herkes gibin eşit tasarruf etmek istiyorum . Lakin hiçbir hakkı hukuku meşruiyeti olmayanlar da tasarrufun dibini ekmekle sıyırırken suratlarına yumruk patlatmıyorsam gene bu anayasa yüzündendir ve dahası anayasanın güvencesi devlette hükümette bunların korumalığını yapmaktadır kolluğu da yargısı da !

    Benden alır parayı ondan sonrada gider şirretleri çirkefleri benden korumaya ! Polisi Jandarması hakimi savcısı !

    Benimde el kol bağlı niye T.C anayasası sözleşme altında doğum yoluyla imzam var !

    gel de çık sen işin içinden baştan sona değin de böyle !

    2022 ' de artık bende yeter dedim o kadar !
  • 22-11-2022, 02:17:03
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş sen ne yaptın?

    bu adamın muhabbeti içkiden önce sarhoş eder, ayılmak için içersin... yapma, sakın
    ya hocam awdesfgrdhtnfdbgs haykırdım
  • 22-11-2022, 02:39:31
    #71
    hocam konunuzu baştan aşağı okudum anlamadım yorumlara bakayım dedim kimse anlamamış yorumlara verdiğiniz cevaplara bakayım dedim yine anlamadım üşenmedim açtığınız diğer konulara bakayım dedim onlardan da bişey anlamadım, hocam ya çok şey biliyorsunuz da anlatamıyorsunuz ya da hiçbişey bilmeyip sallıyorsunuz, sizi anlamak gerçekten zor...
  • 22-11-2022, 04:24:48
    #72
    Üyeliği durduruldu
    bymkc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konunuzu baştan aşağı okudum anlamadım yorumlara bakayım dedim kimse anlamamış yorumlara verdiğiniz cevaplara bakayım dedim yine anlamadım üşenmedim açtığınız diğer konulara bakayım dedim onlardan da bişey anlamadım, hocam ya çok şey biliyorsunuz da anlatamıyorsunuz ya da hiçbişey bilmeyip sallıyorsunuz, sizi anlamak gerçekten zor...
    Özetle dünyada BM kayıtlarına göre 204 ülke var ! bunlardan bir tanesi de annenin babanın yaşadığı Türkiye !
    Türkiye'nin de bir anayasası var annen babandan sen doğunca sana intikal vatandaşlık oluyor !
    Yani vatandaş olarak sen bu sözleşmeye anandan babandan doğarak imza atıyorsun ! Anan baban atmış imzayı sende doğunca intikal yoluyla sende atıyorsun !
    Bu Anayasa ilga olursa yürürlülükten kalkarsa da sende senin çocuğunda Türkiye diye ifade edilen topraktan hakkını kaybediyorsun !

    Diyelim anan babanın elinde tapusu var bir ev , Anayasa yürürlükten kalkınca anan baban evin tapusunun kıymeti harbiyesi kalmıyor boş kağıt oluyor !

    Bağlayıcı sözleşme vatandaşlar arasında geçerlidir Anayasada da seni bağladığı için ülkeden tasarruf hakkına sahipsin eşit ve denk + hakların karşılansın yeme içme barınma her şey oku çalış ye iç sıç hakkın !

    Ha işte bazıları da diyor ki ! Benim bir tane spagetti canavarım var bilion mu pastaferyanizm ona inanmıosan git burdan !
    Öbürü diyor ben HAYVANSEVERİM ÖKÜZE TAPIYORUM öküze tapmıyorsan git burdan

    Yani herkes canı sıkılan kendine kimlik bulup diğerini postalamaya çalışıyor !

    Sosyal Kimlik Tribalizm ! Hepsinin de meşruiyeti yok ama KABA KUVVETLE ZORLA BAĞIRA BAĞIRA seni şutlamaya çalışıyor !

    SENDE ONLARI İNSAN YERİNE KOYDUĞUN İÇİNDE ANAYASAL HAKLARI VARMIŞ GİBİ DÜŞÜNÜYORSUN BU YÜZDEN DE ELİNİ KOLUNU ANAYASA BAĞLIYOR !

    Üstüne polisi jandarması hakimi savcısı DEVLETİ ELE GEÇİREN KİM OLURSA ONA HİZMET !

    Asırlardır olan bu ! bunu konuşuyoruz .

    Yani diyorum bilimsel hukuksal olarak tartışmasız hakkım , Adam da diyor ki ama senin kıçında ben yok . Kıçında ben olması lazım yoksa git burdan diyor !

    Anlamana gerek yok , gözün görsün yeter .