• 21-11-2022, 21:30:28
    #46
    404 not found
  • 21-11-2022, 21:35:33
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Faikyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    404 not found
    " Sorarım size neden hep bizden alınıyor ? Sizin ki Alış verişte neden bizim ki veriş bizde neden alış eksiktir "
  • 21-11-2022, 21:36:40
    #48
    Aklı başında olan bu millet evlatlarını kimse kandiramaz!
    Eğer tirtiklamak için onuru,haysiyeti karşılığında bile isteye değilse. Eskide kaldı o düşünmeyen nesil.
  • 21-11-2022, 21:40:24
    #49
    yani kısacası dağdaki çobanla benim oyum bir mi dyor...ben bimem kaç yüz yıldır buralardayım tüm hakları kullanma hakkım var ama başka yerden gelmiş olanlar bu hakları kullanıyor diyor...benim anladığım bu..Doğru anladıysam ben beyazım esmerlerin işi ne buralarda diyor...
  • 21-11-2022, 21:43:27
    #50
    Üyeliği durduruldu
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani kısacası dağdaki çobanla benim oyum bir mi dyor...ben bimem kaç yüz yıldır buralardayım tüm hakları kullanma hakkım var ama başka yerden gelmiş olanlar bu hakları kullanıyor diyor...benim anladığım bu..Doğru anladıysam ben beyazım esmerlerin işi ne buralarda diyor...
    Ben vatandaşım bu manyakların kafası qırıkların mıncırmışların buralarda işi ne diyorum
  • 21-11-2022, 21:50:46
    #51
    ben bu filmi daha önce izledim.banttan kayıt devam volume 3
  • 21-11-2022, 21:56:13
    #52
    Forumda bir arkadaş vardı. AdsenseBank niki vardı yanilmiyorsam, Sizin gibi değişik konular açılıyordu. Aynı kişi olabilir misiniz
  • 21-11-2022, 21:57:33
    #53
    Üyeliği durduruldu
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu filmi daha önce izledim.banttan kayıt devam volume 3
    Selam muhatap alınmayacak kişi !
  • 21-11-2022, 22:05:00
    #54
    griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam muhatap alınmayacak kişi !
    sanada selam muhallebi gibi konular açan şahıs.bak yine ban yiyeceksin rahat dur seni özelden çok uyardım artık alenen uyarıyorum yazıyorum.yine millet konularından sıkılıp isyan edecek.ban yiyeceksin rahat dur. derdin ne bilmiyorum. çok uç şeyler yazıyorsun.ben rahatsız olmuyorum senin konularından gülüp geçiyorum ama şu forumun kıymetini bil.