yani kısacası dağdaki çobanla benim oyum bir mi dyor...ben bimem kaç yüz yıldır buralardayım tüm hakları kullanma hakkım var ama başka yerden gelmiş olanlar bu hakları kullanıyor diyor...benim anladığım bu..Doğru anladıysam ben beyazım esmerlerin işi ne buralarda diyor...