hocam konunuzu baştan aşağı okudum anlamadım yorumlara bakayım dedim kimse anlamamış yorumlara verdiğiniz cevaplara bakayım dedim yine anlamadım üşenmedim açtığınız diğer konulara bakayım dedim onlardan da bişey anlamadım, hocam ya çok şey biliyorsunuz da anlatamıyorsunuz ya da hiçbişey bilmeyip sallıyorsunuz, sizi anlamak gerçekten zor...