MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buraya bir "telefonunun markası ne?" sorusu gider.

Ben 7 göbekten, taa öbekten, askerlikse askerlikten, soysa soydan Türk oğlu Türk'üm.
Bu memleket benim öp öz memleketim ama benden başka herkes faydalanıyor. Ben neden bir türlü faydalanamıyorum. Neden benimde bir püskevitim olmadı diyor. Bizde niye yok diyor.
Sanırsam, zannımca.

Bende çok söylüyorum bunu. Ama bu kadar kibar ve dolandırarak değil.
Ben üstüne şunu söylüyorum . Benim gözüm yok gökler de ben de herkes gibin eşit tasarruf etmek istiyorum . Lakin hiçbir hakkı hukuku meşruiyeti olmayanlar da tasarrufun dibini ekmekle sıyırırken suratlarına yumruk patlatmıyorsam gene bu anayasa yüzündendir ve dahası anayasanın güvencesi devlette hükümette bunların korumalığını yapmaktadır kolluğu da yargısı da !

Benden alır parayı ondan sonrada gider şirretleri çirkefleri benden korumaya ! Polisi Jandarması hakimi savcısı !

Benimde el kol bağlı niye T.C anayasası sözleşme altında doğum yoluyla imzam var !

gel de çık sen işin içinden baştan sona değin de böyle !

2022 ' de artık bende yeter dedim o kadar !