karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş bilal'e anlatır gibi değil de biraz dolaylı anlatmayı tercih etmiş.
Kısaca diyor ki; "bizler, bu ülkenin halkı olarak bu ülkeyi yönetmek konusunda neden söz sahibi değiliz? Neden uluslarrası kapitalist emperyalist sistem üzerinden bir avuç burjuva biz ve ülkemiz hakkındaki kararları veriyor? Madem Cumhuriyet kurulduğunda "Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir" dendi, o zaman neden millet değil de yerli-yabancı burjuvalar yönetiyor ülkeyi"
Madem o zaman bu anayasa nedir yani ne önemi var uyulmayacaksa ! Sözleşme var Sözleşmeye uyan yok uyanda cezalandırılıyor !
Yani Resmen kandırmak için yani bu anayasa . Yok devletmiş yok milletmiş yok bilmemneymiş ! asırlardır saçma sapan kandırmacalar !

Yeter daa yani yeter yıl 2022 'de bunu söylüyorum artık !