Buraya bir "telefonunun markası ne?" sorusu gider.

Ben 7 göbekten, taa öbekten, askerlikse askerlikten, soysa soydan Türk oğlu Türk'üm.
Bu memleket benim öp öz memleketim ama benden başka herkes faydalanıyor. Ben neden bir türlü faydalanamıyorum. Neden benimde bir püskevitim olmadı diyor. Bizde niye yok diyor.
Sanırsam, zannımca.

Bende çok söylüyorum bunu. Ama bu kadar kibar ve dolandırarak değil.