Yakın zamanda askerden gelen var mı
9
●214
- 31-10-2022, 21:41:14Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak,yakında askere teslim olacağım otobüsle giderken yanımda telefonumu götüreceğim,oraya vardığımda telefonu benim için saklıyorlar mi veyahut içeriye alınması yasak olduğu için napıyorlar bunu merak ediyorum
- 31-10-2022, 21:42:10Birde eğer saklıyorlarsa çarşı izni vs olursa çıkarken geri bırakmak şartı ile veriyorlarmi
- 31-10-2022, 21:43:18Acemi ve usta birliklerine girişte Android veya IOS işletim sistemine sahip, kameralı cihaz sokmak yasaktır. Tuşlu telefon serbesttir, usta birliğinde bir şekilde getirtiyorsun. Telefonu alırlar , şube içerisinde bulunan PTT kargo ile ev adresine göndertirlerbyfurkan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2022, 21:45:41Android telefonun varsa Nizamiye girişinde alırlar ismin soyisiminle kayıt tutarlar.
Acemiden sonra da bölüğün belli olunca bölük komutanına verirler,kasada kalır. Çıkana dek alamazsın. O sebepten android götürme,tuşlu götür. Ustaya geçtikten 1 ay sonra içeri sokarsın zaten hocam telefonu. - 31-10-2022, 21:53:18Bu birlikten birliğe değişiyor. Ancak çoğusu nizamiyedeki ptt şubesinden yada seni bir kargo şubesine yönlendirip eve postalamanı istiyorlar yoksa giremiyorsun içeri. Bence önce tuşlu telefonla git önce ortamı gör nasıl eğer acemi ve usta birliği aynı yerde olursa daha sonrada senden önce olanlar nasıl sokuyorsa sende o şekilde sokarsın.
- 31-10-2022, 22:31:13Benim amacım telefon sokmak değil zaten sadece telefon dursun onlarda çıkarken alabiliyor muyum çarşı izni vs onun için sormuştum hepinize cevaplarinizdan dolayı çok teşekkür ederim
- 31-10-2022, 22:45:32Acemi birliğine gidiyosun zaten çarşı izni usta birliğinde olur telefonu alirlar komutanin odasinda kalir çok önemli bi mazeretin varsa komutan odasinda kisa süre kullanmana izin verebilirler.Usta birliği de gidicegin yere göre serbest olabilir