Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak,yakında askere teslim olacağım otobüsle giderken yanımda telefonumu götüreceğim,oraya vardığımda telefonu benim için saklıyorlar mi veyahut içeriye alınması yasak olduğu için napıyorlar bunu merak ediyorum