Android telefonun varsa Nizamiye girişinde alırlar ismin soyisiminle kayıt tutarlar.
Acemiden sonra da bölüğün belli olunca bölük komutanına verirler,kasada kalır. Çıkana dek alamazsın. O sebepten android götürme,tuşlu götür. Ustaya geçtikten 1 ay sonra içeri sokarsın zaten hocam telefonu.