byfurkan33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yakın zamanda askerden gelen var mı
9
●214
- 31-10-2022, 22:45:33Çarşı izninde vermezler, telefon sokmam desende bir süre sonra sokmak isteyeceksin askerdeki 1 gün sivildeki 5 gün gibi. Ayrıca herkes sokacak sen tek kalırsın güzel olmaz. ilk 1-2 hafta tuşlu ile idare edip sonra bir çaresine bakarsın telefonu içeri sokarsın bir şekilde. Genelde böyle oluyor. Bence nizamiyeye teslim etmek pek mantıklı değil ama verdikten sonra kargolatırsın sonra içeri sokmak istediğinde yine kargoyla ailen gönderir sana tanıdığın birine veya esnafa vs olabilir.