byfurkan33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak,yakında askere teslim olacağım otobüsle giderken yanımda telefonumu götüreceğim,oraya vardığımda telefonu benim için saklıyorlar mi veyahut içeriye alınması yasak olduğu için napıyorlar bunu merak ediyorum
Acemi ve usta birliklerine girişte Android veya IOS işletim sistemine sahip, kameralı cihaz sokmak yasaktır. Tuşlu telefon serbesttir, usta birliğinde bir şekilde getirtiyorsun. Telefonu alırlar , şube içerisinde bulunan PTT kargo ile ev adresine göndertirler