Tutanak tutulup bölük komutanına veriyorlar bölük komutanın görmezden gelir ise teli geri veriyor bir zararı yok android yanınızda götürün askerlikte hırsızlık olmaz kolay kolay en fazla tutanak tutar telefon için bölüğüne götürür panik yapmana gerek yok