• 23-10-2022, 17:48:03
    #1
    Bugün Balat tarafındayım diye Çukur dizisinin çekildiği mahalleyi gezeyim dedim.
    İdris koçovalı kahvesi ücretli. Giriş 60 lira önünde tesbihçi vs. Gençler koymuşlar ses sistemi dans ediyorlar. Berber muhittin yoktu. Çok değişmiş
    Ama inanın o mahalle tam bir çukur mahallesi diyebilirim. Birebir aynı tema. İnsanları da öyle . Turist grupları, üniversiteli gençler vs gezmeye gelmişti ben oradayken. Her tarafta çukur amblemi. Enteresan bir yer. Hafta sonu için küçük bir gezinti yapılabilir

    NOT : balat vapur iskelesi tam karşısındaki sokak
  • 23-10-2022, 17:49:23
    #2
    bende gittim çok güzeldi ama benden sonra yangın çıktı kahve baya yanmıştı, demek düzeltmişler. bu arada ben gittiğimde giriş bedavaydı ama fotoğraf çektirmek paralıydı. şimdi girişe de para alıyorlar demek ki
  • 23-10-2022, 17:51:18
    #3
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gittim çok güzeldi ama benden sonra yangın çıktı kahve baya yanmıştı, demek düzeltmişler. bu arada ben gittiğimde giriş bedavaydı ama fotoğraf çektirmek paralıydı. şimdi girişe de para alıyorlar demek ki
    Ufacıkmış Ama içerisi tıklım tıklımdı.
    Mahalle gerçek anlamda çukur inanılmaz doğal. Kendini dizi setinde hissediyorsun.
    Ama akşam pek tekin değil dikkat etmek lazım
  • 23-10-2022, 17:56:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Altı ay kadar evvel gitmiştim bende söylediğiniz gibi evet açıkçası gidilmeye değer tavsiye ederim. Kahve girişi için alınan ödeme ne için alınıyor onu anlamadım sadece
  • 23-10-2022, 17:58:55
    #5
    🌠AlanadiSepeti.com 🛒
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Balat tarafındayım diye Çukur dizisinin çekildiği mahalleyi gezeyim dedim.
    İdris koçovalı kahvesi ücretli. Giriş 60 lira önünde tesbihçi vs. Gençler koymuşlar ses sistemi dans ediyorlar. Berber muhittin yoktu. Çok değişmiş
    Ama inanın o mahalle tam bir çukur mahallesi diyebilirim. Birebir aynı tema. İnsanları da öyle . Turist grupları, üniversiteli gençler vs gezmeye gelmişti ben oradayken. Her tarafta çukur amblemi. Enteresan bir yer. Hafta sonu için küçük bir gezinti yapılabilir

    NOT : balat vapur iskelesi tam karşısındaki sokak
    Biz o sokakları cennet mahallesi ezel dizileri ile biliriz Çukur yeni jenerasyon sayılır Kenan İmirzalioğluyla çay içmişliğimiz bile vardır. Zeki alasyaya su satmıştım hey gidi gençlik günlerimiz
  • 23-10-2022, 17:58:56
    #6
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altı ay kadar evvel gitmiştim bende söylediğiniz gibi evet açıkçası gidilmeye değer tavsiye ederim. Kahve girişi için alınan ödeme ne için alınıyor onu anlamadım sadece
    Giriş ücreti imiş 1 içecek veriyolar. Çay vs. Ben kahveye girmedim paralı diye.
    Aliço'nun evini görmek istedim ama kaldırmışlar
  • 23-10-2022, 18:01:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş ücreti imiş 1 içecek veriyolar. Çay vs. Ben kahveye girmedim paralı diye.
    Aliço'nun evini görmek istedim ama kaldırmışlar
    Ziyarete gelenler oraya resim çekmek ve gezme amaçlı geliyor turist ziyaretçilerden alınabilir belki ona bir şey diyemem fakat bizi de turist görüyorlar herhalde 😁
  • 23-10-2022, 18:02:31
    #8
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziyarete gelenler oraya resim çekmek ve gezme amaçlı geliyor turist ziyaretçilerden alınabilir belki ona bir şey diyemem fakat bizi de turist görüyorlar herhalde 😁
    Aslında mahalle sakinlerinin bunu ticarete dökmesi normaldir. Yapacak bir şey yok