OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altı ay kadar evvel gitmiştim bende söylediğiniz gibi evet açıkçası gidilmeye değer tavsiye ederim. Kahve girişi için alınan ödeme ne için alınıyor onu anlamadım sadece
Giriş ücreti imiş 1 içecek veriyolar. Çay vs. Ben kahveye girmedim paralı diye.
Aliço'nun evini görmek istedim ama kaldırmışlar