Bugün Balat tarafındayım diye Çukur dizisinin çekildiği mahalleyi gezeyim dedim.
İdris koçovalı kahvesi ücretli. Giriş 60 lira

önünde tesbihçi vs. Gençler koymuşlar ses sistemi dans ediyorlar. Berber muhittin yoktu. Çok değişmiş

Ama inanın o mahalle tam bir çukur mahallesi diyebilirim. Birebir aynı tema. İnsanları da öyle . Turist grupları, üniversiteli gençler vs gezmeye gelmişti ben oradayken. Her tarafta çukur amblemi. Enteresan bir yer. Hafta sonu için küçük bir gezinti yapılabilir
NOT : balat vapur iskelesi tam karşısındaki sokak
Biz o sokakları cennet mahallesi ezel dizileri ile biliriz Çukur yeni jenerasyon sayılır Kenan İmirzalioğluyla çay içmişliğimiz bile vardır. Zeki alasyaya su satmıştım hey gidi gençlik günlerimiz