bende gittim çok güzeldi ama benden sonra yangın çıktı kahve baya yanmıştı, demek düzeltmişler. bu arada ben gittiğimde giriş bedavaydı ama fotoğraf çektirmek paralıydı. şimdi girişe de para alıyorlar demek ki