globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giriş ücreti imiş 1 içecek veriyolar. Çay vs. Ben kahveye girmedim paralı diye.
Aliço'nun evini görmek istedim ama kaldırmışlar
Ziyarete gelenler oraya resim çekmek ve gezme amaçlı geliyor turist ziyaretçilerden alınabilir belki ona bir şey diyemem fakat bizi de turist görüyorlar herhalde 😁