bende gittim çok güzeldi ama benden sonra yangın çıktı kahve baya yanmıştı, demek düzeltmişler. bu arada ben gittiğimde giriş bedavaydı ama fotoğraf çektirmek paralıydı. şimdi girişe de para alıyorlar demek ki
Ufacıkmış

Ama içerisi tıklım tıklımdı.
Mahalle gerçek anlamda çukur

inanılmaz doğal. Kendini dizi setinde hissediyorsun.
Ama akşam pek tekin değil dikkat etmek lazım