Herkese İyi Akşamlar dilerim,
Mecbur İPHONE Uzatmaları kapandığı için E-Sim gibi şeylerle uğraşıp yeni çözüm yollarını beklemek istemiyorum. Cihazımı Alalı 1 Ay oldu. Gürcistan'a gidip Pasaportumun üzerine Telefonun İMEİ Kaydını E Devlet üzerinden yapmak istiyorum. Şuana kadar mutlaka forumdan gidip kayıt yaptıran olmuştur. Bunun üzerine deneyimleri paylaşmak isteyen varsa çok memnun olurum.
Benim Bildiğim ve Araştırdığım kadarıyla.
Pasaportu Gürcistan'a girerken onaylamış olmaları yeterli. Gürcistan'da telefonun sinyal almış olmasıda yeterli. Daha sonrasında Türkiye'ye dönüp E Devlet üzerinden Telefon IMEI'sını ve Giriş Çıkışa dair bir belgeyi E-Devlette gösterip çıkan 2700₺Küsür olan Harcı ödediğimizde IMEI Kayıtlı duruma geçiyor.
Yurtdişina çikip iphonemi kayit ettiricem yardim!
18
●808
- 02-10-2022, 22:58:22
- 02-10-2022, 23:01:12Gürcistana kimlik ile giriliyor pasaporta gerek yok. Telefonun sinyal almasına da gerek yok orada sadece giriş çıkış yapman yeterli, edevletten başvurup kaydını yaptırıyorsun. Telefon yanımda olduğuna dair resim çekeyim video kaydı yapayım fln tarzı birşeye gerek yok bununla ilgilenmiyor kimse
- 02-10-2022, 23:02:00O belgeyi neredem temin ediyoruz hocam?ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2022, 23:03:29Hocam peki şu problem yaratırmı? Telefon'a şuan da takılı SIM Babama ait benim üzerime değil. Hiç gerek duymadım almak için üzerime. Yurtdışına çıkacak kişi benim. Acaba SIM senin değil buna kaydedemezsin gibi bir problem çıkarmı?ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2022, 23:03:46Bir belge temin etmiyorsun zaten senin yaptığın tüm giriş çıkışlar kayıtlı sistemlerde. Bir belge ile bunu ispatlamana gerek yok yani.Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2022, 23:04:40O zaman gitmeyelim. Uçak bileti alalım. Gitmiş gelmiş gibi olur. Bi yere çıkmayalım. Böyle olur mu?ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2022, 23:04:47Kayıt esnasında problem yaratmaz ama 3 yıl boyunca kimin üzerine kayıt olursa o kişinin hattı ile telefonu kullanabilirsin. 3 sene sonra serbest kalıyor cihaz kısıtlamadan.batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2022, 23:06:25yurt dışına sen çıkacaksan, senin üzerine kayıtlı olan hat ile telefonunu kayıt ettirebilirsin. 3 sene kendi üzerine kayıtlı hat ile kullanıyorsun, 3 sene sonunda ise bütün hatlarda kullanıyorsun.batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle