• 02-10-2022, 22:58:22
    #1
    Herkese İyi Akşamlar dilerim,

    Mecbur İPHONE Uzatmaları kapandığı için E-Sim gibi şeylerle uğraşıp yeni çözüm yollarını beklemek istemiyorum. Cihazımı Alalı 1 Ay oldu. Gürcistan'a gidip Pasaportumun üzerine Telefonun İMEİ Kaydını E Devlet üzerinden yapmak istiyorum. Şuana kadar mutlaka forumdan gidip kayıt yaptıran olmuştur. Bunun üzerine deneyimleri paylaşmak isteyen varsa çok memnun olurum.

    Benim Bildiğim ve Araştırdığım kadarıyla.

    Pasaportu Gürcistan'a girerken onaylamış olmaları yeterli. Gürcistan'da telefonun sinyal almış olmasıda yeterli. Daha sonrasında Türkiye'ye dönüp E Devlet üzerinden Telefon IMEI'sını ve Giriş Çıkışa dair bir belgeyi E-Devlette gösterip çıkan 2700₺Küsür olan Harcı ödediğimizde IMEI Kayıtlı duruma geçiyor.
  • 02-10-2022, 22:59:57
    #2
    fazla bilim kurguya gerek yok. siz çıkın ülkeye giriş yapın pasaport veya yeni kimliğinize kayıt olacaktır.
  • 02-10-2022, 23:01:12
    #3
    Gürcistana kimlik ile giriliyor pasaporta gerek yok. Telefonun sinyal almasına da gerek yok orada sadece giriş çıkış yapman yeterli, edevletten başvurup kaydını yaptırıyorsun. Telefon yanımda olduğuna dair resim çekeyim video kaydı yapayım fln tarzı birşeye gerek yok bununla ilgilenmiyor kimse
  • 02-10-2022, 23:02:00
    #4
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gürcistana kimlik ile giriliyor pasaporta gerek yok. Telefonun sinyal almasına da gerek yok orada sadece giriş çıkış yapman yeterli, edevletten başvurup kaydını yaptırıyorsun. Telefon yanımda olduğuna dair resim çekeyim video kaydı yapayım fln tarzı birşeye gerek yok bununla ilgilenmiyor kimse
    O belgeyi neredem temin ediyoruz hocam?
  • 02-10-2022, 23:03:29
    #5
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gürcistana kimlik ile giriliyor pasaporta gerek yok. Telefonun sinyal almasına da gerek yok orada sadece giriş çıkış yapman yeterli, edevletten başvurup kaydını yaptırıyorsun. Telefon yanımda olduğuna dair resim çekeyim video kaydı yapayım fln tarzı birşeye gerek yok bununla ilgilenmiyor kimse
    Hocam peki şu problem yaratırmı? Telefon'a şuan da takılı SIM Babama ait benim üzerime değil. Hiç gerek duymadım almak için üzerime. Yurtdışına çıkacak kişi benim. Acaba SIM senin değil buna kaydedemezsin gibi bir problem çıkarmı?
  • 02-10-2022, 23:03:46
    #6
    Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O belgeyi neredem temin ediyoruz hocam?
    Bir belge temin etmiyorsun zaten senin yaptığın tüm giriş çıkışlar kayıtlı sistemlerde. Bir belge ile bunu ispatlamana gerek yok yani.
  • 02-10-2022, 23:04:40
    #7
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir belge temin etmiyorsun zaten senin yaptığın tüm giriş çıkışlar kayıtlı sistemlerde. Bir belge ile bunu ispatlamana gerek yok yani.
    O zaman gitmeyelim. Uçak bileti alalım. Gitmiş gelmiş gibi olur. Bi yere çıkmayalım. Böyle olur mu?
  • 02-10-2022, 23:04:47
    #8
    batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki şu problem yaratırmı? Telefon'a şuan da takılı SIM Babama ait benim üzerime değil. Hiç gerek duymadım almak için üzerime. Yurtdışına çıkacak kişi benim. Acaba SIM senin değil buna kaydedemezsin gibi bir problem çıkarmı?
    Kayıt esnasında problem yaratmaz ama 3 yıl boyunca kimin üzerine kayıt olursa o kişinin hattı ile telefonu kullanabilirsin. 3 sene sonra serbest kalıyor cihaz kısıtlamadan.
  • 02-10-2022, 23:06:25
    #9
    batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki şu problem yaratırmı? Telefon'a şuan da takılı SIM Babama ait benim üzerime değil. Hiç gerek duymadım almak için üzerime. Yurtdışına çıkacak kişi benim. Acaba SIM senin değil buna kaydedemezsin gibi bir problem çıkarmı?
    yurt dışına sen çıkacaksan, senin üzerine kayıtlı olan hat ile telefonunu kayıt ettirebilirsin. 3 sene kendi üzerine kayıtlı hat ile kullanıyorsun, 3 sene sonunda ise bütün hatlarda kullanıyorsun.