Gürcistana kimlik ile giriliyor pasaporta gerek yok. Telefonun sinyal almasına da gerek yok orada sadece giriş çıkış yapman yeterli, edevletten başvurup kaydını yaptırıyorsun. Telefon yanımda olduğuna dair resim çekeyim video kaydı yapayım fln tarzı birşeye gerek yok bununla ilgilenmiyor kimse