Gürcistana kimlik ile giriliyor pasaporta gerek yok. Telefonun sinyal almasına da gerek yok orada sadece giriş çıkış yapman yeterli, edevletten başvurup kaydını yaptırıyorsun. Telefon yanımda olduğuna dair resim çekeyim video kaydı yapayım fln tarzı birşeye gerek yok bununla ilgilenmiyor kimse
Hocam peki şu problem yaratırmı? Telefon'a şuan da takılı SIM Babama ait benim üzerime değil. Hiç gerek duymadım almak için üzerime. Yurtdışına çıkacak kişi benim. Acaba SIM senin değil buna kaydedemezsin gibi bir problem çıkarmı?