Herkese İyi Akşamlar dilerim,

Mecbur İPHONE Uzatmaları kapandığı için E-Sim gibi şeylerle uğraşıp yeni çözüm yollarını beklemek istemiyorum. Cihazımı Alalı 1 Ay oldu. Gürcistan'a gidip Pasaportumun üzerine Telefonun İMEİ Kaydını E Devlet üzerinden yapmak istiyorum. Şuana kadar mutlaka forumdan gidip kayıt yaptıran olmuştur. Bunun üzerine deneyimleri paylaşmak isteyen varsa çok memnun olurum.

Benim Bildiğim ve Araştırdığım kadarıyla.

Pasaportu Gürcistan'a girerken onaylamış olmaları yeterli. Gürcistan'da telefonun sinyal almış olmasıda yeterli. Daha sonrasında Türkiye'ye dönüp E Devlet üzerinden Telefon IMEI'sını ve Giriş Çıkışa dair bir belgeyi E-Devlette gösterip çıkan 2700₺Küsür olan Harcı ödediğimizde IMEI Kayıtlı duruma geçiyor.