batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki şu problem yaratırmı? Telefon'a şuan da takılı SIM Babama ait benim üzerime değil. Hiç gerek duymadım almak için üzerime. Yurtdışına çıkacak kişi benim. Acaba SIM senin değil buna kaydedemezsin gibi bir problem çıkarmı?
Kayıt esnasında problem yaratmaz ama 3 yıl boyunca kimin üzerine kayıt olursa o kişinin hattı ile telefonu kullanabilirsin. 3 sene sonra serbest kalıyor cihaz kısıtlamadan.