Hocam peki şu problem yaratırmı? Telefon'a şuan da takılı SIM Babama ait benim üzerime değil. Hiç gerek duymadım almak için üzerime. Yurtdışına çıkacak kişi benim. Acaba SIM senin değil buna kaydedemezsin gibi bir problem çıkarmı?
yurt dışına sen çıkacaksan, senin üzerine kayıtlı olan hat ile telefonunu kayıt ettirebilirsin. 3 sene kendi üzerine kayıtlı hat ile kullanıyorsun, 3 sene sonunda ise bütün hatlarda kullanıyorsun.