Annem tansiyon hastası ama son zamanlarda tansiyon ilacını içse de tansiyonu hep 13-14 normal mi bu durum? önceden 12 civarıydı.
Bir de gıcık yapıyor mu sizde ya da anne babanız tansiyon hastasıysa onda?
Tansiyon Hastası Olan Var mı?
9
●200
- 09-09-2022, 19:47:08Benim ananen tansiyon hastası. Beraber yaşıyoruz. Ve gıcık dediğiniz şey çok ağır şekilde oluyor. Hangi doktora gittiysek hem özel hem devlet hiçbir çare bulunamadı. Dil altı veya limon sıkıp içiriyoruz. Allah tüm hastalara şifa versin. Bazen 19lara kadar çıkıyor tansiyonu.
- 09-09-2022, 19:47:26Babamda uzun süredir tansiyon hastası, doktora gitmenizde kesinlikle fayda var. Büyük ihtimal 7-10 gün tansiyonunuzu ölçüp not etmenizi ister sonuçlara göre bir ilaç verir veya kullandığı ilaçların miligramını arttırır. Geçmiş olsun ilaçlarla düzeltirler bir sıkıntı kalmaz inşallah.
- 09-09-2022, 20:10:50Üyeliği durdurulduHangi branş gidilmesi gerek peki? dahiliye mi kardiyoloji mi?beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2022, 20:24:44her ikisi de olabilir önceki ilacı yazan doktora gitmeniz daha iyi olabilir geçmiş olsunKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle