• 09-09-2022, 19:30:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Annem tansiyon hastası ama son zamanlarda tansiyon ilacını içse de tansiyonu hep 13-14 normal mi bu durum? önceden 12 civarıydı.

    Bir de gıcık yapıyor mu sizde ya da anne babanız tansiyon hastasıysa onda?
  • 09-09-2022, 19:31:08
    #2
    bir süre sonra ilacın değişmesi gerekiyor durum normal değil. bazen ilaça karşı bir bağışıklık oluşuyor ve etkilemiyor. doktorunuz değiştirecektir gitmenizi öneririm
  • 09-09-2022, 19:34:10
    #3
    Geçmiş olsun hocam.
    • Kirkbir
    Kirkbir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2022, 19:37:25
    #4
    Merhaba, annemde bu sorunları yaşamıştık birden 16 17 oluyordu tansiyonu. Dil altı hapı ile çözüyorduk ama doktor ilaç değişmesi lazım dedi. İlaçları değiştirdik Allah'a şükür şuan bir sorun yok. Bu arada balgam da arada sırada oluyor.
  • 09-09-2022, 19:47:08
    #5
    Benim ananen tansiyon hastası. Beraber yaşıyoruz. Ve gıcık dediğiniz şey çok ağır şekilde oluyor. Hangi doktora gittiysek hem özel hem devlet hiçbir çare bulunamadı. Dil altı veya limon sıkıp içiriyoruz. Allah tüm hastalara şifa versin. Bazen 19lara kadar çıkıyor tansiyonu.
  • 09-09-2022, 19:47:26
    #6
    Babamda uzun süredir tansiyon hastası, doktora gitmenizde kesinlikle fayda var. Büyük ihtimal 7-10 gün tansiyonunuzu ölçüp not etmenizi ister sonuçlara göre bir ilaç verir veya kullandığı ilaçların miligramını arttırır. Geçmiş olsun ilaçlarla düzeltirler bir sıkıntı kalmaz inşallah.
  • 09-09-2022, 20:10:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir süre sonra ilacın değişmesi gerekiyor durum normal değil. bazen ilaça karşı bir bağışıklık oluşuyor ve etkilemiyor. doktorunuz değiştirecektir gitmenizi öneririm
    Hangi branş gidilmesi gerek peki? dahiliye mi kardiyoloji mi?
  • 09-09-2022, 20:24:44
    #8
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi branş gidilmesi gerek peki? dahiliye mi kardiyoloji mi?
    her ikisi de olabilir önceki ilacı yazan doktora gitmeniz daha iyi olabilir geçmiş olsun
  • 09-09-2022, 22:52:28
    #9
    En iyisi sanırım
    Geçmiş olsun hocam doktora göründü mü kendisi?