Tansiyon Hastası Olan Var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tansiyon Hastası Olan Var mı?
9
●
200
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tansiyon Hastası Olan Var mı?
1
2
10-09-2022, 17:37:17
#10
Tuer
Geçmiş olsun hocam benim annem de hipertansiyon için dil altı ilacı kullanıyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler