Annem tansiyon hastası ama son zamanlarda tansiyon ilacını içse de tansiyonu hep 13-14 normal mi bu durum? önceden 12 civarıydı.

Bir de gıcık yapıyor mu sizde ya da anne babanız tansiyon hastasıysa onda?