Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi branş gidilmesi gerek peki? dahiliye mi kardiyoloji mi?
her ikisi de olabilir önceki ilacı yazan doktora gitmeniz daha iyi olabilir geçmiş olsun