Babamda uzun süredir tansiyon hastası, doktora gitmenizde kesinlikle fayda var. Büyük ihtimal 7-10 gün tansiyonunuzu ölçüp not etmenizi ister sonuçlara göre bir ilaç verir veya kullandığı ilaçların miligramını arttırır. Geçmiş olsun ilaçlarla düzeltirler bir sıkıntı kalmaz inşallah.