Konu
Tansiyon Hastası Olan Var mı?
09-09-2022, 19:37:25
#4
Fizz
Merhaba, annemde bu sorunları yaşamıştık birden 16 17 oluyordu tansiyonu. Dil altı hapı ile çözüyorduk ama doktor ilaç değişmesi lazım dedi. İlaçları değiştirdik Allah'a şükür şuan bir sorun yok. Bu arada balgam da arada sırada oluyor.