Benim ananen tansiyon hastası. Beraber yaşıyoruz. Ve gıcık dediğiniz şey çok ağır şekilde oluyor. Hangi doktora gittiysek hem özel hem devlet hiçbir çare bulunamadı. Dil altı veya limon sıkıp içiriyoruz. Allah tüm hastalara şifa versin. Bazen 19lara kadar çıkıyor tansiyonu.