• 08-09-2022, 21:35:14
    #1
    uzun süreli 1.5 yıllık iliskim bitti bu iliskide en cok üzülen taraf hep bendim çok örnek var ama en basit doğum günümde ve 1 yılımızda uyudu uyanınca kutladı falan özensiz doğum günümü kutladı ben deli gibi masraf yaptım konu para degil zatne herneyse ama her gün agliyordum ama belli etmedim sırf üzülmesin diye

    cok sevmek yetmiyormus abi 1.5 yılda hergün aradım sordum yazdım konustum cok ilgilendim ama olmadi erasmus projem vardi 1 ve 7 eylül arasi ev sahibiyim önceden de yurtdisina ciktim herneyse
    1 eylülde bulustuk cok güzeldi yakındık harika bitti ama erasmustan herkesten ben sorumluydum yeme içme gezme plan kordinatör öğrenci bendim ve cok zordaydim bu sürecte az yazdim ve dün ellerimden gitti onu cok üzdügümü bana olan sevgisinin bitiğini ve mutlu olamadigini diyip ayrildi ama 5 6 gün önce bulusup beni canını içine sokacak dereceydi ne olduda bir anda bu kız böyle oldu yoğun olduğumu biliyor durumumuda anlamadim abilerim bi arkadasi var en yakın arkadaşının flörtü onla arkadaş gibi konuşuyolar büyük ihtimalle o aklına girdi biraz küllendirdimi bilmiyorum bana dediği şey bizden zaten olmaz ama ( olaya annem karismis bide haberim yok ) annen karışmazsa barışırdık ama uzun zamandır vardır içimde ama arkadaş olarak kalalım gibi garip cümleler kullaniyolar büyüklerim ne yapayim bi tavsiyeniz varmi vaktinizi aldiysam affola iyi geceler
  • 08-09-2022, 21:39:46
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir kere gidiyorsa geri gelsede gelmiyor aslında.
    O yüzden senin için en doğru karar susmak onun hayatından yok olmak. Bir insana en büyük ceza budur ama kendin için yapabileceğin en iyi şeyde budur.
  • 08-09-2022, 21:40:30
    #3
    sal gitsin arkadaÅŸ olma
  • 08-09-2022, 21:41:57
    #4
    klasik olacak ama "sana kız mı yok ?" diyeceğim. Gidene kal deme, dönerse senindir, dönmezse önündeki maçlara bakarsın.
  • 08-09-2022, 21:43:27
    #5
    abilerim zamanında gitti ve 1 saat sonra ağliyarak geri döndü bu sefer gidene dur demedim benim yasim sizlerden kücük ve gercekten biraz hassas duygularim cok garip hissediyorum boslukta gibi ama bunu birinin doldurmasını istemiyorum da
  • 08-09-2022, 21:45:06
    #6
    NEXT > Her zaman olmasada bazen iÅŸe yarar.
  • 08-09-2022, 22:01:45
    #7
    Belki acımasızca olacak ama senden değerli birşey yok.
    Bu yüzden giden için asla üzülme. Eğer ki bir hatan olsa eyvallah çok seviyorsun, pişman oldun üzül derdim ama bir insan gidiyorsa, bırakıyorsa onun için üzülmeye bile değmez
    Bir arkadaş yazmış zaten en güzeli Next
  • 08-09-2022, 22:07:08
    #8
    Aldatılmış da olabilirsin. Geçmiş olsun. Hiçbir telkin ve tavsiyenin fayda etmediği bir süreç. İçinde tutma, ağlamak geliyorsa ağla, bağırmak istiyorsan bağır ama kendini yıpratma.
  • 09-09-2022, 09:14:37
    #9
    Seni yedek kulübesine atmış arkadaş olarak kalırsan sende bunu onaylamış olursun