Konu
giden 1.5 yıl ve o düşülen boşluk
08-09-2022, 21:41:57
#4
hepyasemin
klasik olacak ama "sana kız mı yok ?" diyeceğim. Gidene kal deme, dönerse senindir, dönmezse önündeki maçlara bakarsın.