Aldatılmış da olabilirsin. Geçmiş olsun. Hiçbir telkin ve tavsiyenin fayda etmediği bir süreç. İçinde tutma, ağlamak geliyorsa ağla, bağırmak istiyorsan bağır ama kendini yıpratma.